23 lutego 2024

Sztuczki marketingowe, z powodu których kupujemy więcej niż planujemy

Wiele osób, wciąż zastanawia się skąd w ich portfelach brak środków. Dlaczego na paragonach wychodzi, więcej niż powinno, a przecież kupowaliśmy na promocji. Nic bardziej mylnego, często takowe to promocje produktów to tak naprawdę sztuczki marketingowe, które pomagają sklepom oszukać Cię jako klienta. Poznaj parę takowych sztuczek i przestań się dawać im oszukiwać na ów sztuczki.

Cena na półce mniejsza a przy kasie większa.

Często zdarza się tak, że na półce cena jest o wiele niższa niż przy końcowej transakcji w sklepie, wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, że takowy to chwyt ma za zadanie zwiększyć większą kwotę wydaną w sklepie. Wiele osób biorcą produkt, później przy kasie nie chcą, aby ktoś go cofnął i postanawiają go kupić za wyższą kwotę, dlatego też wiele sklepów stosuje takową to sztuczkę marketingową.

Cena za mniejszą ilość produktu.

Niska cena jednak zawsze protrafi skusić każdego, jednak nie wiele osób zdaje sobie z tego sprawy, że warto jednak sprawdzić takowy to produkt, jakiej to wagi cena podana dotyczy. Taki chwyt jest często stosowany nawet w największych marketach, o czym więcej na www.faktycznie.pl. Często na sklepowych półkach cena pokazuje za 100 gramów, podczas tego, że takowy produkt może ważyć nawet do jednego kilograma i jest on o wiele droższy.

Kupuje, dwa a cena drugiego produktu będzie, tańsza o połowę.

Jest to bardzo dobra zakupu podczas większej to ilości produktów za niższą kwotę. Jednak chcąc już skorzystać z takowej to promocji, zawsze trzeba, pierw sprawdzić co tak, naprawdę dopisano drobnym drukiem obok tej informacji o takowej to przecenie. Jednak nieraz może się okazać, że na przykład przeceniony jest tylko ten tańszy z tych dwóch produktów, którego wcale tak naprawdę nie planowaliśmy kupić.